. . . بغض احساسـ . . .
. . . بغض احساسـ . . .

. . . بغض احساسـ . . .

دلم یه بغل میخواد...

دلم یه بغل میخواد

 

یه بغلی که برم توش وحالا حالاها بمونم

و هعی نترسم که الان تموم میشه

یه بغل که دستاشو سفت بپیچه دورم...!

یه بغل که بمونم توش تا میتونم گریه کنم هق هق کنم

جای تموم گریه هایی که تو دلم موند!

جای وقتایی که تااومدم استارت یه گریه اساسی بزنم

یادم اومد دستایی کم دارم واسه پاک کردن اشکام

دلم یه بغل مهربون میخواد تا

بین بازوهای مردونش وسینه گرمش آروم بگیرم

آره عشقم دلم بغل تورو میخواد اونم واسه همیشه...!

 

 

از لج تو ....

من  عاشقانه هایم را


روی همین دیوار مجازی می نویسم!


از لج تو ....


ازلج خودم ....


که حاضرنبودیم یک بار


این ها را واقعی به هم بگوییم!


کاش...

کاش میدونستی چقد دوست دارم ولی حالا دیگه چه فایده؟؟

چه کنم؟...

کمبود خواب

 

بایک روز مرخصی حل میشود

 

کمبود وقت

 

بامدیریت زمان

 

سایرکمبودها نیز علاجی دارند

 

باکمبود دستهایت چه کنم؟

خدا...

دلم کمی خدا می خواهد ...

 

کمی سکوت ...

 

کمی آخرت ...

 

دلم دل بریدن می خواهد ...

 

کمی اشک ... کمی آغوش آسمانی ...

 

دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست !!

 

و یک خدا تا کمی با هم قدم بزنیم!!فقط همین!!


دلــــــــم...

دلـــــــــم بهونتو میگیره میشه بیای؟

مهم نیست دلتنگیم...

مهم نیست دلتنگیم

مهم اینه نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم...