. . . بغض احساسـ . . .
. . . بغض احساسـ . . .

. . . بغض احساسـ . . .

من تو رو نفرین نکردم

.

من تو رو نفرین نکردم

بر عکس

میخوام شاد باشی ، بهترینارو واست خواستم

ولی میدونی چیه؟

توی این دنیا از هر دستی بدی از همون دست میگیری!

تو یه روز بچه دار میشی

اون بچه بزرگ میشه

عاشق میشه

با تمام وجود ، حقیقی !

بعد اون آدم ولش میکنه و میره

حالا این تویی که هر شب صدای هق هق گریه های بچتو از توی حموم میشنوی

هر روز صبح میفهمی بالشت اش خیسه

شبا دیر وقت میاد خونه...

با چشمای پف کرده از گریه

بوی گند سیگارش بینیتو پر میکنه

دفتر شعر و تکست آشو پیدا میکنی

که هر صفحش مچاله شده از خیسی اشک

حالا این تویی که غرورت و میبازی !

این تویی که هر شب باید دلداریش بدی !

تویی که خرد میشی از اینکه بچت اینقدر له شده

شکسته

داغون شده

و فقط اون موقعه

که شاید یه لحظه یاد من بیوفتی

فقط اون موقعه که میفهمی چی به سر من آوردی

اون موقع میفهمی باهام چیکار کردی....

اومدی توی زندگیم

بهم این باور و دادی که میشه موندگار شیم

میشه عاشق باشیم و نترسیم

گفتی به هم تکیه کنیم

ولی یه جوری پشتمو خالی کردی که داغون شدم

دلم راضی نیست به غصه هات

ولی بترس از روزی که تقاص دل شکسته ی من و بدی

روزگاره دیگه...

سرت میاره.

نظرات 1 + ارسال نظر
loving_69 پنج‌شنبه 22 مهر 1395 ساعت 14:28 http://bia2.now.im

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به وب منم سر بزنین ممنون
65185

چشم حتما سر میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.